Na svet sa niekedy pozeráme zbytočne komplikovane a kampane nie sú výnimkou. Čím viac kampaní robím a sledujem, tým sa mi potvrdzuje, že v jednoduchosti je krása. A dosiahnuť jednoduchosť, je tým najťažším umením. V múdrych knihách a na internetoch nájdete milión tipov ako vyhrať kampaň. Pre začiatok sa skúste držať týchto piatich.
1. Definujte...
viac
Open Source
Máte strach z terénu? 5 rád ako na kontaktnú kampaň
V minulom článku o billboardoch a ich úlohe vo volebných kampaniach som tvrdila, že billboardy síce pomôžu sa zviditeľniť, samy osebe vám však voľby určite nevyhrajú. V skutočnosti si dobre vedená kampaň vyžaduje starostlivo zvážený kampaňový mix rôznych taktických nástrojov, z ktorých svojou efektivitou najviac vyniká kontaktná kampaň v teréne.
Volič skôr uverí politikovi, ktorého stretne osobne a podá si s ním ruku...
viac
Ako vzniká naša predstava o značke?
Sme marketéri. Zoberáme sa tým, ako môžeme myšlienky našich klientov, ktorým veríme, dostať do vášho podvedomia. Mágia však spočíva v spôsobe akým značku do povedomia dostať. Raz mi Michal odporučil kurz, ktorý v sebe spája čo to zo psychológie, ekonómie a neurológie. Consumer Neuroscience & Neuromarketing.
Začala som si klásť otázky. Prečo jednu značku milujeme a na...
viac